Fókuszban a fenntartható fejlődés a szállodáknál is

Címkék: Accor, hotel,

Eszközök:Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Deluxe Magazin

Eszközök: Betuméret növelés Betuméret csökkentés Küldés e-mailben Nyomtatás

A fenntartható fejlődés egyre több területen terjed el, és ez alól a szállodaipar sem kivétel. Az évente mintegy 40 ezer szobát nyitó Accor PLANET 21 néven indította el saját programját, amelynek célja, hogy a fejlődést a környezet és a helyi közösségek védelmével ötvözze.

Az új fenntartható fejlődés-stratégia neve az 1992-ben Rio de Janeiro-ban az ENSZ által megalkotott akciótervre, az Agenda 21-re utal, mely a 21. század legégetőbb kihívására igyekszik választ adni. Arra, hogy hogyan kell termelő- és kibocsátó folyamatainkat megreformálnunk úgy, hogy megvédjük egészségünket és a földi ökoszisztémát.

Sofitel Budapest Chain Bridge

Környezettudatos termékek a szállodákban

A PLANET 21 21 feladatot tűz ki és ugyanennyi számszerűsíthető célt rendel hozzájuk. Az Accor által 2015-ig megvalósítandó célok közé tartozik a dolgozók képzése a hotelekben előforduló fertőzések 95 %-ának megelőzése érdekében, a kiegyensúlyozott táplálkozás népszerűsítése az intézmények 80 %-ában, környezettudatos termékek használata a hotelek 85 %-ában és a víz- és energiahasználat mérséklése 15 %-kal a saját- és 10 %-kal a cég által üzemeltetett további hotelekben.

1994 óta, mióta a környezettel foglalkozó részleg megkezdte működését, a Csoport számos megoldást vezetett be annak érdekében, hogy a helyi közösségeket fejlessze, csökkentse víz- és energiafelhasználását és szállodáinak ökológiai lábnyomát. A PLANET 21-gyel az Accor megerősíti és stratégiai fontosságúvá teszi a fenntartható fejlődés melletti elkötelezettségét. Ahhoz, hogy teljesítse 21 vállalását, először egy fontos lépést kell megtennie: bevonni ügyfeleit annak érdekében, hogy eredményei megsokszorozódjanak és még gyorsabban célt érhessen.

sofitel
A kiegyensúlyozott táplálkozás is a stratégia része

Ennek érdekében a PLANET 21 magában foglalja az ügyfelek informálását és ösztönzését, hogy hozzájáruljanak a szállodák céljaihoz és akcióihoz. A szobafoglalástól az ott tartózkodáson át az éttermi szolgáltatásokig az ügyfelek széles skálán tapasztalhatják meg az edukációs üzeneteket, amelyekkel aktív együttműködésre sarkallják őket.  

Egyre több vendégnél már fő szempont

Az Accor egyik 2011-ben a kiadott tanulmánya szerint a fenntartható fejlődés egyre növekvő igényként jelentkezik az üzleti- és a szabadidős elfoglaltságok miatt megszállók részéről is.
 
“Napjainkra főbb ügyfeleink 70%-a integrálja beszállítói politikájába a fenntartható fejlődésre vonatkozó kritériumokat, továbbá az ügyfelek fele állítja, hogy ez a fő szempontja hotel választásakor. Ezeket az eredményeket figyelembe véve alkottuk meg a PLANET 21 programot: egy társadalmi, közösségi és környezetvédelmi programot pontos célokkal, amely összehozza dolgozóinkat és lehetőséget ad ügyfeleinknek a részvételre." - mondta el Sophie Flak, az Accor fenntartható fejlődésért felelős ügyvezető alelnöke.

 

 

 

Szóljon hozzá!

 

Ajánljuk még:

Amikor elég a saját barátainkból is

Szóljon hozzá:

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Legfrissebb

Pharrell Williams

Pharrell Williams

Pharrell Williams lett az év divatikonja

Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa (CFDA).

Bunga-Bunga

Bunga-Bunga

Felszámolta fizetett háremét Berlusconi

Nyilvánosságra került az a levél, amelyet Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő írt az általa rendezett "bunga-bunga partikon" résztvevő fiatal nőknek.

Taxidermia

Taxidermia

Hódít a taxidermia a kínai gazdagok között

Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében

Pokerdoboz
Pókertippek

Pókertippek

Az élő játékban az egyik legegyértelműbb és legnehezebben leplezhető árulkodó jel a kézremegés. Ez többnyire erős kézre és nem blöffre utal. Pókertippek.

Top5