Saját monogramos táskát rendelhetnek a vevők a Louis Vuittontól

Címkék: Mon Monogram, Louis Vuitton, táska, divat

Eszközök:Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Deluxe Magazin

Eszközök: Betuméret növelés Betuméret csökkentés Küldés e-mailben Nyomtatás

Tovább tökéletesítené exkluzív kiegészítőit a Louis Vuitton, ezért a cég úgy döntött, vevői a jövőben kérhetik a saját monogramjukat is a táskáikra.

Ismét visszatért a múlthoz a Louis Vuitton, hiszen a divatház újra megteremtette annak a lehetőségét, hogy ügyfelei olyan kézitáskát rendeljenek, amelyen a saját nevük kezdőbetűi szerepelnek. A divatház illetékesei szerint a megvásárolt táskák személyessé, egyedivé tehetők az úgynevezett forró pecsételéses eljárással. 

A Louis Vuitton új szolgáltatása Mon Monogram elnevezés alatt fut. A tulajdonosok úgy vélik, ez annyit jelent, hogy a divatház visszatért a 19. századi szokásaihoz, hiszen Louis Vuitton ezekben az időkben már készített monogramos táskákat, amelyekre vevőinek a nevük kezdőbetűi mellé igény szerint az adott nemesi család címerét is feltüntették. 


A Keepall, a Speedy és a Pegase modellekre kérhetők a monogramok

A Louis Vuitton kliensei a Keepall, a Speedy és a Pegase modellekre kérhetik monogramjaik feltüntetését. Ami a színvilágot illeti, 17 árnyalat áll a megrendelők rendelkezésére, ám jelenleg csupán Olaszország lakosai vagy turistái juthatnak hozzá ehhez a szolgáltatáshoz, méghozzá Rómában és Milánóban, de a tervek szerint nemsokára Torino, Firenze, Nápoly, Verona és Bologna is részesül a "bónuszban". 

A saját monogramos táska elkészítése hat-nyolc hetet vesz igénybe, az árak pedig a különböző táskafajtáktól függenek. 

A válság ellenére a luxusbrandek egy része továbbra is igen sikeres a tehetős vásárlók körében. Egy egyesült államokbeli cég összeállította a 10 legbefolyásosabb márkát, egymillió vásárló válaszain alapuló felmérése alapján.

Kiderült, hogy a kategória győztese a Louis Vuitton lett.

Bár a márkát birtokló LMVH cégcsoport ékszerekből és órákból származó bevétele 27 százalékkal csökkent, a bőr- és divattermékek értékesítése 11 százalékos növekedést mutat (2008 és 2009 első negyedévének összehasonlítása alapján).

A Louis Vuitton brand értékét 19,4 milliárd dollárra becsülik.

 

 

 

Szóljon hozzá!

 

Ajánljuk még:

Amikor elég a saját barátainkból is

Szóljon hozzá:

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza

Legfrissebb

Pharrell Williams

Pharrell Williams

Pharrell Williams lett az év divatikonja

Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa (CFDA).

Bunga-Bunga

Bunga-Bunga

Felszámolta fizetett háremét Berlusconi

Nyilvánosságra került az a levél, amelyet Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő írt az általa rendezett "bunga-bunga partikon" résztvevő fiatal nőknek.

Taxidermia

Taxidermia

Hódít a taxidermia a kínai gazdagok között

Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében

Pokerdoboz
Pókertippek

Pókertippek

Az élő játékban az egyik legegyértelműbb és legnehezebben leplezhető árulkodó jel a kézremegés. Ez többnyire erős kézre és nem blöffre utal. Pókertippek.

Top5