A 43 éves nők a legnagyobb ékszerfogyasztók

Címkék: ékszer, luxus, fogyasztó, válság, trend

Eszközök:Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Deluxe Magazin

Eszközök: Betuméret növelés Betuméret csökkentés Küldés e-mailben Nyomtatás

A Luxury&Premiere kiállítás idén lett tíz éves, ez alkalomból tartott előadást John Clarkin, a W magazin sales igazgatója. Mint az ékszerpiac egyik kiemelkedő eseményén elmondta, a válság nem érintette a luxus iránti keresletet, majd vázolta a luxusékszerek átlagos vásárlóit és tanácsot adott a kereskedőknek, amivel túlélhetik a nehéz éveket.

Idén tizedszer nyitotta meg kapuit a Luxury&Premiere, ami a világ luxuskategóriás ékszerüzleteinek krémjét válogatja ki, hogy minden évben egy szigorúan meghívásos alapon tartott konferencia és kiállítás keretében felvázolja a trendeket az iparágban.

openjart.com
Egy modern luxus - a láthatatlan gyémánt


Az esemény a napokban ért véget, és azzal a tanulsággal zárult, hogy ezt a szektort továbbra is pörgés jellemzi. Amellett, hogy sok kiállító csodálkozását fejezte ki a viszonylag nagy kereslet miatt, a légkör is kifejezetten optimista volt a JCK Online szerint.

John Clarkin, a W magazin sales igazgatója a nyitónapon előadást tartott, amelyben elmondta, hogy a piaci kereslet továbbra is magas, ami optimizmussal tölti el a piac jövőjét vizsgálva. Az előadásban elemezte az átlagos piaci vásárlót, elmondta, hogy leginkább a 43 éves átlagéletkorú, évi 225 ezer dollárral (45 millió forinttal) rendelkező háztartások nőtagjai jelentik a célcsoportot.

Kiemelte, hogy a piac árérzékeny, és elmondta, hogy a kereskedőknek ezt feltétlenül figyelembe kell venni. Kiemelte a termékek valódi értékét, szerinte egyre kevésbé lehet eladni a hivalkodó luxuscikkeket. Akciókkal és rendezvényekkel lehet fenntartani a keresletet, valamint azt is tanácsolta az eladóknak, hogy hívjanak meg üzletükbe dizájnereket, vagy vegyenek fel előrendeléseket későbbi egyedi ékszerekre.

Nem ugyanezen a véleményen volt Rob Bates, a JCK vezető szerkesztője, aki a JCK Las Vegas show-n tartott előadást "Az öt legnagyobb probléma a gyémántiparban" címmel. Mint  elmondta, a gazdagok 52 százaléka retteg attól, hogy a válság miatt mindenét elveszíti. Olyan ékszereket szeretnének vásárolni, amiket akár minden nap felvehetnek.

Szerinte 2009 karácsonya már kifelé mutat majd a gazdasági válságból a luxuspiac számára, szerinte visszatér a "ékszerek érzelmi tartalma", vagyis azért veszik majd az emberek a drágaköveket, hogy kifejezzék belső gondolataikat.

Bates kiemelte Jane Seymour "Nyitott szívek" kollekciójának sikerét, amit szerinte azért vásároltak az emberek, mert filozófiai-érzelmi vonatkozást láttak a tárgyak mögött.

 

 

 

Szóljon hozzá!

 

Ajánljuk még:

Amikor elég a saját barátainkból is

Szóljon hozzá:

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza

Legfrissebb

Pharrell Williams

Pharrell Williams

Pharrell Williams lett az év divatikonja

Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa (CFDA).

Bunga-Bunga

Bunga-Bunga

Felszámolta fizetett háremét Berlusconi

Nyilvánosságra került az a levél, amelyet Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő írt az általa rendezett "bunga-bunga partikon" résztvevő fiatal nőknek.

Taxidermia

Taxidermia

Hódít a taxidermia a kínai gazdagok között

Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében

Pokerdoboz
Pókertippek

Pókertippek

Az élő játékban az egyik legegyértelműbb és legnehezebben leplezhető árulkodó jel a kézremegés. Ez többnyire erős kézre és nem blöffre utal. Pókertippek.

Top5