Aranyláz tört ki Dubajban

Címkék: Dubaj, ékszer, luxus, Io Si, Porrati, Nouvelle Bague

Eszközök:Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Deluxe Magazin

Eszközök: Betuméret növelés Betuméret csökkentés Küldés e-mailben Nyomtatás

A válság ellenére egyre nő az olasz arany és gyémánt ékszerek iránti kereslet az Egyesült Arab Emirátusokban. Az arab országban 2008-ban már nagyobb értékben vásároltak ékszereket Olaszországból, mint az Egyesült Államokból.

A válság ellenére egyre nő az olasz arany és gyémánt ékszerek iránti kereslet az Egyesült Arab Emirátusokban. Az arab országban 2008-ban már nagyobb értékben vásároltak ékszereket Olaszországból, mint az Egyesült Államokból.

Forrás: http://nouvellebague.ditgroup.it
A Nouvelle Bague egyik ékszere

A DIT Group nevű olasz ékszerház három ékszermárkát dobott piacra az Egyesült Arab Emírségekben: az Io Si, a Porrati és a Nouvelle Bague már saját üzlettel rendelkezik a Dubai Mall bevásárlóközpontban, amely a Damas Italia Boutique nevet viseli. A high-end ékszerház termékei egyébként a világ 30 országában kaphatók.

Az Io Si brand 2000-ben született Milánóban, Fulvio Maria Scavia jóvoltából. A fehérarany és gyémánt brossokat, romantikus kiegészítőket és fülbevalókat tartalmazó Afrodité-kollekció darabjait az ógörög építészet ihlette.

A Porrati az egyik legkedveltebb ékszermárka a Közel-Keleten, egyedi, kimondottan nőies modelljeinek köszönhetően. A Caracol nevű kollekció inkább a fiatalabb, tehetős hölgyeknek szól féldrágakövekkel díszített gyémánt, fehér és vörös arany ékszereivel, a Fashion kollekció pedig azoknak a nőknek készült, akik "igazán élvezik az életet".

Univerzális szimbólumokkal, játékos, dekoratív elemekkel, színes felületekkel dolgozik az immár 30 éves múltra visszatekintő Nouvelle Bague brand, amelynek legkedveltebb kollekciója a Fiori del Mattino.

A válság kevésbé érintette a közel-keleti piacokat, mondta Laura Falcinelli olasz ékszertervező. A családi vállalkozásként működő ékszerházban készülő modellekért 1400-6000 dollárt (312 ezer - 1,3 millió forintot) is fizetnek.

Dubajban, ahol komoly hagyományai vannak az arany ékszerekkel való kereskedelemnek, az olasz ékszerházak tapasztalatai alapján inkább a nagyobb méretű példányokra van kereslet. A Gold Council beszámolója szerint 2007-ben 11,4 milliárd AED (3,1 milliárd dollár) volt az arany ékszerek forgalma az Egyesült Arab Emírségekben, ez az összeg 2008-ra elérte a 13,7 milliárd AED-et (3,7 milliárd dollárt), ez egy év alatt 17 százalékos növekedést jelent.

Az olasz luxus iránti rajongást az arab hercegnők és a gazdag családok hölgytagjai hozták divatba. Ennek köszönhető, hogy évek óta egyre többen szavaznak az európai ország luxuskreációira, illetve divatszakértőire.

A magas rangú hölgyek elsősorban estélyi és esküvői ruhákat rendelnek kedvenc olasz dizájnereiktől, és elvárják, hogy soha ne kerüljön ki két egyforma, gazdagon díszített kreáció a tervezők kezei közül.



Deluxe Magazin

 

 

 

Szóljon hozzá!

 

Ajánljuk még:

Amikor elég a saját barátainkból is

Szóljon hozzá:

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza

Legfrissebb

Pharrell Williams

Pharrell Williams

Pharrell Williams lett az év divatikonja

Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa (CFDA).

Bunga-Bunga

Bunga-Bunga

Felszámolta fizetett háremét Berlusconi

Nyilvánosságra került az a levél, amelyet Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő írt az általa rendezett "bunga-bunga partikon" résztvevő fiatal nőknek.

Taxidermia

Taxidermia

Hódít a taxidermia a kínai gazdagok között

Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében

Pokerdoboz
Pókertippek

Pókertippek

Az élő játékban az egyik legegyértelműbb és legnehezebben leplezhető árulkodó jel a kézremegés. Ez többnyire erős kézre és nem blöffre utal. Pókertippek.

Top5