Nem törődnek a válsággal az új technológiákra vadászó gazdagok

Deluxe Magazin

Eszközök: Betuméret növelés Betuméret csökkentés Küldés e-mailben Nyomtatás

A tehetősek a válságban is lecsapnak az új technológiákra, és ki is használják az olyan okostelefonok nyújtotta szolgáltatásokat, mint például a BlackBerry vagy az iPhone, derül ki egy új felmérésből. A Luxury Institute ismét a vagyonos amerikaiak szokásait vizsgálta.

A tehetős amerikaiak továbbra is kihasználják a 3G-s okostelefonjaik nyújtotta lehetőségeket, igénybe veszik a térképes szolgáltatásokat, videókat, képeket néznek és osztanak meg másokkal, de a közösségi oldalakat is gyakran látogatják a mobilkütyükről.

A Young, Wealthy & Going Wireless felmérést a Luxury Insitute végezte, aki már korábban is számos vizsgálatot készített a gazdag amerikai állampolgárok költekezési szokásairól.

A felmérésben részt vevő háztartások átlagosan 332 ezer dolláros bevétellel rendelkeztek. A vizsgált személyek mobiltelefon-használatára kérdeztek rá, és megpróbáltak következtetni az életkor, a vagyoni helyzet, a mobilkütyükkel kezdeményezett adatforgalom és a látogatott oldalak tematikái közötti összefüggésekre. A végeredmény nem meglepő: leginkább a gazdag fiatalok használják ki a drága kütyüjeikben rejlő lehetőségeket.

Sokat nyomogatják az okostelefonokat

A vizsgált személyek 68 százaléka néz időjárás-előrejelzést a telefonján, 58 százalékuk használja az útvonaltervezési és célpontkeresési szolgáltatásokat. Ugyancsak gyakran használt funkció a pénzügyi piac változásainak követése (46 százalék), moziműsorok keresése (45 százalék), valamint a közlekedési előrejelzések megtekintése (42 százalék).

Miközben a 44 év alattiak csaknem fele (48 százaléka) használja a webet a zsebre vágható készülékével, addig az 55 évesnél idősebb gazdagoknál ez az arány csak 26 százalék. Hasonló az megoszlás az MMS-üzenetek esetében: a fiatalabbak 60 százaléka küld és fogad képüzeneteket, ez csaknem kétszerese az 55 év felettieknél tapasztalt aránynak.

A tehetős felhasználók - akik tagjai egy vagy több közösségi oldalnak - kétharmada állítja, hogy a Facebookot és a MySpace-t is látogatja a mobiljáról, 39 százalékuk naponta keresi fel ezeket az oldalakat.

Milton Pedraza, a Luxury Institute ügyvezetője a mobileszközök növekvő arányú használatát az internet 90-es években tapasztalt gyors terjedéséhez hasonlítja. Szerinte az új trend változásokat hoz az emberek életében, és fellendíti a kereskedelmet.


Deluxe Magazin

 

 

 

Szóljon hozzá!

 

Ajánljuk még:

Amikor elég a saját barátainkból is

Szóljon hozzá:

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza

Legfrissebb

Pharrell Williams

Pharrell Williams

Pharrell Williams lett az év divatikonja

Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa (CFDA).

Bunga-Bunga

Bunga-Bunga

Felszámolta fizetett háremét Berlusconi

Nyilvánosságra került az a levél, amelyet Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő írt az általa rendezett "bunga-bunga partikon" résztvevő fiatal nőknek.

Taxidermia

Taxidermia

Hódít a taxidermia a kínai gazdagok között

Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében

Pokerdoboz
Pókertippek

Pókertippek

Az élő játékban az egyik legegyértelműbb és legnehezebben leplezhető árulkodó jel a kézremegés. Ez többnyire erős kézre és nem blöffre utal. Pókertippek.

Top5