Üzletembereket kényeztető szállodák

Címkék: hotel, utazás, luxus, Európa, Egyesült Államok, Ázsia

Eszközök:Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Deluxe Magazin

Eszközök: Betuméret növelés Betuméret csökkentés Küldés e-mailben Nyomtatás

A luxushotelekben ma már az alapszolgáltatások közé tartozik a business center megléte és a zavartalan internetkapcsolat. A szállodák a legkülönbözőbb szolgáltatásokkal és gesztusokkal igyekeznek ezt túlszárnyalni, hogy magukhoz csábítsák az egyre kisebb költségvetésből utazó üzletembereket. Meetingtanácsadó, S-osztályú Mercedes és behűtött kedvenc sör is szerepel a Forbes magazin által összegyűjtött szolgáltatások között.

Az üzleti utak ma a korábbinál is jobban megviselik az üzletembereket, ezért fontos, hogy legalább a hotelben simán menjen minden, a bejelentkezéstől egészen addig, amíg elhagyják a szállodát.

A cégek igyekeznek egyre jobban spórolni az üzleti utak költségein, így a szállodáknak most minden eddiginél jobban meg kell küzdeniük a tehetős vendégekért. Ennek érdekében különböző technikákhoz folyamodnak, ide tartozik például a vendég nevének megjegyzése, a bizalmas hangnem, illetve az, hogy a menedzserek kedvenc sörével töltik fel a minibárt.

A hongkongi W Hotel - minden szobából lenyűgöző a panoráma

A hongkongi W hotel valamennyi szobájából lenyűgöző kilátás nyílik a városra, így azok az üzletemberek sem maradnak ki teljesen a felhőkarcolók látványából, akiknek nincs idejük és energiájuk városnézésre. Természetesen mindenhol van internet, és a butikhotel egy hatalmas business centerrel is rendelkezik.

A vendégek a Bliss Spában vagy a trendi, tetőn található bárban pihenhetik ki a stresszes napok fáradalmait, a concierge-szolgálat pedig a nap 24 órájában a rendelkezésükre áll. Senki ne lepődjön meg, ha a személyzet bizalmas hangnemet választ, ez is a terv része. Egy szoba 1800-3000 hongkongi dollárba (50 ezer - 84 ezer forintba) kerül egy napra.

A Hongkongba utazó menedzserek másik kedvence a Mandarin Oriental. A szálloda a szokásosnál nagyobb alapterületű, zen hangulatú szobáival csábítja a vendégeket. Az üzletemberek segítségére külön IT-inas siet, ha technikai problémájuk adódik.

A chicagói Peninsula hotel az olyan üzletemberek és üzletasszonyok körében népszerű, akik legszívesebben sportolással és spa-szolgáltatásokkal vezetik le a feszültséget. A szálloda spája a fitneszcenterrel együtt két teljes szintet elfoglal. A lámpalázas menedzserek egy meetingtanácsadó szolgáltatásait is igénybe vehetik, akivel előre kidolgozhatják a másnapi tárgyalás részleteit. A legolcsóbb szoba 550 dollárba (120 ezer forintba) kerül egy éjszakára, a Peninsula lakosztályért pedig 7900 dollárt (1,7 millió forintot) kérnek.

Vendégcsalogató trükk

A zürichi Widder Hotel a dizájnjával hódít: az 50 szobás szállodát kilenc középkori házból alakították ki. A legtöbb szobában külön irodai részt is elkülönítettek. Az edzőterem azonban nem a szálloda erőssége, számoltak be a Forbes-nak az utazók, a hotel nyilván nem a sportőrült üzleti úton lévők között népszerű. A vendégek így is kifizetnek 1300 svájci frankot (230 ezer forintot) egy szobáért.

A zavartalan internetkapcsolat és a non-stop business center megléte már alapnak számít a luxushotelekben, a Wasington D.C.-ben található Four Seasons szálloda ezt úgy próbálja meg túlszárnyalni, hogy titkárnőket és titkárokat biztosít, és a vendégek mintegy százféle magazinhoz és újsághoz férhetnek hozzá.  Arra is van lehetőség, hogy a visszatérő utazók a szállodában hagyják poggyászuk egy részét, hogy ne kelljen újra magukkal hozni a következő alkalommal.

A szállodalánc Mumbaiban található tagja a fordítókon és titkárokon kívül S osztályú Mercedeseket biztosít az üzletembereknek, akik használhatják a hotel tárgyalótermeit is. Az első osztályú concierge-szolgáltatások mellett az arab-tengeri kilátás is hatékony vendégcsalogató tényező. 

A szingapúri Naumi hotel külön női szinttel kedveskedik az ismerkedni nem kívánó üzletassznyoknak. A szobákban minden részlet a hölgyek kényelméről szól: plüssszőnyegek, spa-élményt nyújtó fürdőszobák, hangulatvilágítás várja a női vendégeket.

A személyzet odafigyel arra is, hogy kizárólag természetes anyagokból készült termékek vegyék körül a hölgyeket, és nem feledkeznek meg az aromaterápiás termékekről és a női magazinokról sem.



Deluxe Magazin

 

 

 

Szóljon hozzá!

 

Ajánljuk még:

Amikor elég a saját barátainkból is

Szóljon hozzá:

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza

Legfrissebb

Pharrell Williams

Pharrell Williams

Pharrell Williams lett az év divatikonja

Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa (CFDA).

Bunga-Bunga

Bunga-Bunga

Felszámolta fizetett háremét Berlusconi

Nyilvánosságra került az a levél, amelyet Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő írt az általa rendezett "bunga-bunga partikon" résztvevő fiatal nőknek.

Taxidermia

Taxidermia

Hódít a taxidermia a kínai gazdagok között

Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében

Pokerdoboz
Pókertippek

Pókertippek

Az élő játékban az egyik legegyértelműbb és legnehezebben leplezhető árulkodó jel a kézremegés. Ez többnyire erős kézre és nem blöffre utal. Pókertippek.

Top5