Sörhasapasztó krémet vásárolnak a férfiak

Címkék: millió, kozmetika, luxus

Eszközök:Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Deluxe Magazin

Eszközök: Betuméret növelés Betuméret csökkentés Küldés e-mailben Nyomtatás

16 milliárd dollárt költöttek tavaly a világ férfijai kozmetikai termékekre, amelyek közül a legnépszerűbbnek az önbarnítók, az arckrémek és a hajápolók bizonyultak a teremtés koronáinak körében. Felmérések bizonyítják, hogy egyre több férfi fordít fokozott figyelmet nem csak a testápolásra, hanem az előnyösebb külső elnyerésére is, manapság már egyáltalán nem ritka, hogy egy úr rendszeresen jár masszázsra, szőrteleníti a testét, vagy éppen kér kozmetikusától egy natúr sminket, amikor fontosabb eseményre hivatalos .

Drámaian megváltozott az utóbbi években a férfiak hozzáállása a szépségiparhoz, az urak egyre nagyobb hányada fordít komoly figyelmet saját testének ápolására, kényeztetésére, így mára a kozmetikai termékek egészen komoly vásárlóivá váltak. Az Euromonitor International piackutató cég felmérései szerint globális szinten mára mintegy 16 milliárd dollárra tehető az erősebbik nem szépítkezésre fordított éves kiadása, ami nem kevesebb, mint 7 százalékos növekedést jelent az elmúlt egy évben.

Egyre több férfi veti alá magát szépítő kezeléseknek

A londoni székhelyű vállalat arra is rámutatott, hogy az urak nagy kedvencei között olyan termékek szerepelnek, mint arckrémek, hajfixálók és testápolók. A kozmetikai és kényeztető szolgáltatások terén ugyancsak hatalmas előrelépés történt. A bátrabb férfiak nem csupán masszázsoknak vetik alá magukat, hanem már az arckezeléseket, a pedikűrt és a különböző spa-programokat is igénybe veszik, sőt egyesek rendszeresen szőrtelenítik testüket.

Szakértők szerint a jelenség nem átmeneti, és szinte biztosan fokozódik majd a következő években. Egyes becslések szerint 2008-ra akár 67 százalékos növekedés is mutatkozhat a férfikozmetikumok eladásában, amelyeknek éves bevétele akár 19,5 milliárd dollárra is rúghat majd.

Az erősebbik nem tagjai tehát egyre kevésbé érzik kínosnak, hogy gondot fordítsanak külsejükre, ez a trend már Magyarországon is kezd elterjedni. A férfikozmetikumok (főként a nagy világmárkák termékei) bővülő választékban állnak rendelkezésre a hazai boltokban is, és számos kozmetikai szalon kínál szépítő programokat az igényes urak számára. A komolyabb kezelések között szerepel az arcfiatalítás, amelynek során az urak bőrét regenerálják, mindezt 10 alkalommal körülbelül 150 ezer forintért.

Azoknak, akik egész testüket szeretnék felfrissíteni, jó választás lehet egy holisztikus tengeri spa kezelés testradírral. A 90 perces program során a szépülni vágyó ügyfeleket tengeri sókristályos arc- és testradírral történő tisztítás után expressz arckezelésben és komplett, levendulás-tengeri sós testmasszázsban részesítik, méghozzá mintegy 17 ezer forintért. Bármilyen bizarrul is hangozzék egyesek számára, férfisminkelésre szintén lehetőség van, és nem csak a David Beckham-követők számára. Egy ízléses, natúr kikészítést kétezer, míg egy trendet követő sminket - fellépésekre, bulikra, családi fotózásra és rendezvényekre - körülbelül nyolcezer forintért kaphatnak a teremtés koronái.

Az otthoni alapozásnak, arcszépítésnek sincs akadálya, hiszen számos felsőkategóriás kozmetikai gyártó gondol a nők mellett a férfiakra is, így a Clinique, a Clarins és a Jean Paul Gaultier egyaránt piacra dobott sminktermékeket az erősebbik nem számára. Olyan, eddig kizárólag nőiknek gyártott szépészeti segédeszközöket vehetnek igénybe a férfiak, mint korrektorok, fixáló púderek, szájbalzsamok, de van már torzonborz szemöldököket rögzítő zselé, James Dean és Elvis vizes hatású szempilláit varázsoló spirál, illetve a punk rock stílus kedvelőinek szemceruza is.

Mindezekhez ma már Magyarországon is hozzájuthatnak a férfitársadalom hiúbb tagjai. A Douglas Parfüméria egyik munkatársától megtudtuk, uraknak szánt dekor-kozmetikumokban náluk sincs hiány. A Jean Paul Gaultier termékeihez, köztük férfi szemceruzához, púderhez 5 ezer forinttól, míg a Shi Seido, a Clarins és a Biotherm arckrémjeihez, szemránc-szérumaihoz átlagosan 10-20 ezer forint közötti összegért juthatunk hozzá.

Akadhatnak azonban olyan férfiak is, akik külsejük érzékeny pontjának a hasuk körüli területet érzik. Nekik ugyancsak akad a Douglasben kozmetikai gyorssegély, mégpedig a Jean Piaubert 15 ezer forinttól kapható sörhasapasztó és -feszesítő termékeinek formájában.

Deluxe Magazin

Korábban:

Autójukhoz rendelhetnek táskát a gazdagok

Sikkes taxit kapnak az india nők

Feltámasztják a Coco Chanel illatait

Kozmetikumok férfiaknak

Beckhamék betörnek a szépségiparba

 

 

 

Szóljon hozzá!

 

Ajánljuk még:

Amikor elég a saját barátainkból is

Szóljon hozzá:

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Legfrissebb
Wellness kereső

Szabadszavas keresés településnévre

Összetett keresés

Település

Wellness típus

Besorolás

Pharrell Williams

Pharrell Williams

Pharrell Williams lett az év divatikonja

Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa (CFDA).

Bunga-Bunga

Bunga-Bunga

Felszámolta fizetett háremét Berlusconi

Nyilvánosságra került az a levél, amelyet Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő írt az általa rendezett "bunga-bunga partikon" résztvevő fiatal nőknek.

Taxidermia

Taxidermia

Hódít a taxidermia a kínai gazdagok között

Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében

Pokerdoboz
Pókertippek

Pókertippek

Az élő játékban az egyik legegyértelműbb és legnehezebben leplezhető árulkodó jel a kézremegés. Ez többnyire erős kézre és nem blöffre utal. Pókertippek.

Top5