A tinédzserek is luxusfüggők

Címkék: luxus, Egyesült Államok, kreáció

Eszközök:Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Deluxe Magazin

Eszközök: Betuméret növelés Betuméret csökkentés Küldés e-mailben Nyomtatás

A magas árfekvésű termékek vásárlói között mára egyre gyakrabban találunk kiskorú vásárlókat. Egy amerikai cég vizsgálatai szerint mára a tinédzserek többsége nem csak hogy tisztában van a prémiummárkákkal, hanem szép számmal költ is a luxusdarabokra.

Márkatudatos tinik

Meglepő érdekességre derített fényt egy amerikai cég a tinédzserek vásárlási szokásait vizsgáló kutatása. A Harrison Group alelnöke, Jim Taylor elmondta, a tradícionális luxusmárkákat nem csak hogy széles körben ismerik a kiskorúak, hanem egyre gyakoribb, hogy a mai gyerekek gardróbjában már akár egy Gucci-sál is szerepel. A stabil anyagi háttérrel bíró fiatalok vásárlóútjaik során elsősorban az olyan drága kiegészítőkre, övekre, pénztárcákra és cipőkre költenek, amelyeket előzőleg híres tervezők divatbemutatóin, esetleg a női magazinok oldalain láthattak.

"Mindez azonban nem csak a gazdag családok gyermekeinél fordul elő, hanem a dolgozó tinédzsereknél is" - mondta el, Kurt Barnard, egy New York-i tanácsadócég igazgatója. "A legtöbb mai fiatal többet keres, mint elődeik, és úgy érzik, joguk van arra költeniük bevételüket, amire csak szeretnék."

Az egykor csak a milliomosok és sztárok márkáiként ismert termékek mára már a fiatalok célpontjaivá is váltak, legyen szó zsebpénzes, vagy saját keresetük általi finanszírozásról.  "A tinédzserek napjainkban szinte 100 százalékosan márkatudatosabbak, mint korábban" - fogalmazott az egyik Los Angeles-i luxusbolt, a Kitson tulajdonosa, aki szerint egy 12 éves nagy valószínűséggel tisztában van, mit takar a Louis Vuitton név. A férfi tavaly Kitson Kids néven gyerekrészleggel ugyancsak kiegészítette üzletét, de hiába. A fiatalok továbbra is jobban kedvelik a felnőtt bolt 200 dolláros farmerjeit, vagy az Isabella Fiore 650 dolláros táskáit. A tulajdonos, úgy véli a gyerekek többnyire a sztárok viseleteit "majmolják", és csak ABC-vevőknek hívja őket, akik csak az olyan márkákat vásárolják, mint Armani, Blahnik és Chanel.

Deluxe Magazin

Korábban:

A lottómilliók sorsa

Szakácsot fogadnak a magyar milliomosok

Luxusotthont kaptak az idős milliomosok

Bérelni luxus az olaszoknak

Utazásra költenek a svéd gazdagok

 

 

 

Szóljon hozzá!

 

Ajánljuk még:

Amikor elég a saját barátainkból is

Szóljon hozzá:

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Legfrissebb

Pharrell Williams

Pharrell Williams

Pharrell Williams lett az év divatikonja

Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa (CFDA).

Bunga-Bunga

Bunga-Bunga

Felszámolta fizetett háremét Berlusconi

Nyilvánosságra került az a levél, amelyet Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő írt az általa rendezett "bunga-bunga partikon" résztvevő fiatal nőknek.

Taxidermia

Taxidermia

Hódít a taxidermia a kínai gazdagok között

Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében

Pokerdoboz
Pókertippek

Pókertippek

Az élő játékban az egyik legegyértelműbb és legnehezebben leplezhető árulkodó jel a kézremegés. Ez többnyire erős kézre és nem blöffre utal. Pókertippek.

Top5