Nem csábít a Sex on the Beach

Címkék: ital, párlat, koktél

Eszközök:Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Deluxe Magazin

Eszközök: Betuméret növelés Betuméret csökkentés Küldés e-mailben Nyomtatás

Nem a vodka alapú, hanem a rumos koktélok vezetik a népszerűségi listát a 18-35 éves fiatalok körében 2006-ban, és a Sex on the Beach sem annyira csábító, mint tavaly - derült ki egy nemzetközi italforgalmazó cég által készítetett, nemrégiben közzétett tanulmányból.

Nőtt a koktélok fogyasztása iránti kedv, ám az italok közül nem és életkor függvényében mást és mást favorizálnak a magyarok. A fogyasztási trend azon túl, hogy az alacsonyabb alkoholtartalmú italok irányába tolódik el, az alapanyagok használatában is sokat változott. Míg korábban a rétegzett koktélok voltak a menő koktélok kis napernyővel és óriás díszekkel a pohár szélén, mára a koktélok is minimalista irányt vettek, egyre nagyobb teret kapnak a friss és természetes alapanyagok és a díszítés is egyre jobban leegyszerűsödik.

2005-ben a legkedveltebb italok sorrendben a Sex on the Beach, a Gin Tonic, a Screwdriver, a Bloody Mary és a Pina Colada voltak. Ez az idén azonban átrendeződött, a vezetést egy trópusi koktél, a Pina Colada vette át. A dobogóra még a Mojito fért fel és immáron 3 éve őrzi negyedik helyét a Bloody Mary. Az első öt helyezettet egy új belépő a Cuba Libre zárja. Az urak nagy bánatára az izgalmas nevű Sex on the beach a hölgyek körében már nem számít a legkedveltebb italnak, bár még mindig ezüstérmes.

A többség társaságban szívesebben koktélozik

A kutatás még egy érdekességre fényt derített. Úgy tűnik, mi magyarok hiszünk abban, hogy "csak az ökör iszik magában". A legtöbben ugyanis (68 százalék) baráti társaságban szeretnek koktélozni. Az ilyen összejöveteleken kívül továbbra is a kollégákkal és párjukkal poharaznak legszívesebben az emberek, bár az arányok némileg az otthoni fogyasztás javára módosultak. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a mixeriskolák látogatottsága az utóbbi öt évben ugrásszerűen megnőtt. A lelkes fogyasztók szeretik maguk elkészíteni kedvenc italukat, és szívesen elvégzik az ehhez szükséges tanfolyamokat. A két nemet szemlélve nem látható különbség az édes kettesben fogyasztás tekintetében, annál nagyobb a szórás, ha a céges összejöveteleket szemléljük. A nők mindössze 8, míg a férfiak 19 százaléka fogyaszt az ilyen eseményeken koktélokat.

Deluxe Magazin

Korábban:

Kedvencünk a Sex on the Beach

Fekete Mágia, a világ legdrágább koktélja

A koktélok szakértője

A hét koktélja: Bellini

A hét koktélja: Summer Martini

 

 

 

Szóljon hozzá!

 

Ajánljuk még:

Amikor elég a saját barátainkból is

Szóljon hozzá:

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Legfrissebb

Pharrell Williams

Pharrell Williams

Pharrell Williams lett az év divatikonja

Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa (CFDA).

Bunga-Bunga

Bunga-Bunga

Felszámolta fizetett háremét Berlusconi

Nyilvánosságra került az a levél, amelyet Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő írt az általa rendezett "bunga-bunga partikon" résztvevő fiatal nőknek.

Taxidermia

Taxidermia

Hódít a taxidermia a kínai gazdagok között

Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében

Pokerdoboz
Pókertippek

Pókertippek

Az élő játékban az egyik legegyértelműbb és legnehezebben leplezhető árulkodó jel a kézremegés. Ez többnyire erős kézre és nem blöffre utal. Pókertippek.

Top5